woensdag 13 juli 2011

Bloedprikken, uitslag en gesprek, Hematologie - VUmc

Vandaag 13 juli 2011 cito bloedprikken Lab Hematologie en daarna gesprek met de hematoloog over de resultaten van het bloedonderzoek en hoe ik de derde kuur heb ondergaan.

Mijn bloedwaardes waren weer verslechterd. Vooral de leuco's waren erg laag (1.1). De Internist/Hematoloog dr. Otto Visser van de Polikliniek Hematologie, vind net als de vorige keer het niet verstandig om de 4de kuur over 2 weken te starten. Ik start nu over 3 weken (3 augustus) met de 4de kuur. De afgelopen twee weken was mijn eetlust normaal en ik ben deze keer maar 3 kg totaal in 2 weken afgevallen. Ook de vermoeidheid viel wel mee. Verder kreeg ik te horen dat dr. Otto Visser het verstandig vind om er nog 2 extra chemokuren van Fludarabine aan toe te voegen, in september en oktober.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten