dinsdag 19 juli 2011

Viktor driewielfiets besteld bij de firma Harting - Bank

Vandaag 19 juli 2011 ben ik uitgenodigd om langs te komen bij de firma Harting-Bank i.v.m het samenstellen van mijn nieuwe driewielfiets. Het is model Viktor geworden, marineblauw van kleur, handremmen, 8 versnellingen en elektrische trapondersteuning.
Verder wil ik een stokhouder voor mijn krukken, een ander zadel (deze is te hard en te smal) en fietstassen aan weerszijde van de bagagedrager.
Het is wel jammer dat ze de fiets niet op voorraad hebben en een levertijd van 6 weken heeft. Dus eind augustus begin september zou ik er pas van gebruik van kunnen maken, maar het zou ook nog eens 2 maanden of langer kunnen duren omdat ik wel een parkeerplek moet hebben waar ik de fiets veilig aan iets op slot kan zetten. Als de Gemeente Amsterdam deze eis gaat stellen omdat ik deze in fiets in bruikleen heb, dan kan het nog lang gaan duren. Ik hoop hierover snel wat over te horen terwijl ik nu toch 6 weken moet wachten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten