donderdag 14 juli 2011

Mijn ergenissen met AOV Connexxion

Vandaag 14 juli 2011 voor de tweede keer dat een gereserveerde rit van AOV Connexxion 40 minuten te laat komt waardoor het voor mij geen zin had om mijn afspraak door te laten gaan. Ik heb beide keren nee gezegd toen de chauffeur mij opbelde toen hij voor mijn deur stond. Ik heb het helemaal gehad met AOV Connexxion.

Ik heb meteen het informatienummer van Connexxion gebeld om verhaal te halen, deze adviseerde me om het 0900 nummer #3 van AOV Connexxion te bellen. Daar pas ik voor, ik weet al hoe dat gaat en je bereikt er niks mee en bovendien kost het je handenvol geld.
Voor meer duidelijkheid heb ik met Wmo helpdesk van de Gemeente Amsterdam gebeld. Daar kreeg ik te horen dat zij er niks aan kunnen veranderen om dat ik nu de indicatie 'van deur tot deur' heb van MO-zaak Amsterdam. Het enige wat ik kan doen is mijn indicatie opnieuw te laten herzien door de MO-zaak omdat mijn situatie is veranderd en toch een weer 'van deur tot deur plus' indicatie nodig heb van AOV Stadsmobiel. Maandag a.s maar weer gaan bellen met de MO-zaak voor een nieuwe afspraak en indicatie. Wordt vervolgd.

---

UPDATE: maandag 18 juli 2011
Vandaag contact gehad met de MO-zaak over mijn indicatie 'van deur tot deur' van AOV Connexxion. Ik vertelde dat ik niet tevreden ben over mijn indicatie en dat mijn situatie sinds enkele weken is veranderd. Omdat ik weer last heb gekregen van mijn meniscus, ben ik genoodzaakt om vaker met de rolstoel gebruik te moeten maken van het AOV. Ik heb nu meer hulp nodig bij het verlaten van mijn woning in de rolstoel. De MO-zaak vertelde dat ik weer met de Wmo helpdesk moet bellen voor een nieuw aanvraagformulier wat betreft een nieuwe indicatie AOV. Verdorie, daar gaan we weer. Hoe moeilijk kan het zijn, alweer van het kastje naar de muur gestuurd omdat mensen niet over de juiste kennis en informatie beschikken. Vandaag voor de zekerheid een afspraak gemaakt met mijn huisarts, zodat deze de verandering van mijn situatie kan bevestigen mocht dit nodig zijn. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten