woensdag 12 juli 2017

Beenmergpunctie

Vandaag dus een beenmergpunctie na aanleiding van een te laag Hemoglobine (Hb).

Een half uur te vroeg melde ik me bij de receptie van de dagbehandeling polikliniek Hematologie van het VUmc, een half uur later liep ik alweer buiten. Het ging dus allemaal zeer vlotjes en pijnloos. Deze keer 3 keer bloed opgezogen vanuit mijn beenmerg, een keer voor de glasplaatjes (om de vlokken te bepalen) en nog twee buisjes bloed voor verder onderzoek. Dit was alweer mijn 12de beenmergpunctie wat de leukemie betreft, de laatste keer was in december 2015, de eerste keer was in oktober 2010 om de Ziekte van Waldenström uit te sluiten..

Ik ben heel erg benieuwd naar de uitslag, waarschijnlijk hoor ik a.s. vrijdag de eerste resultaten samen met de uitslag van de foliumzuur en vitamine B12 meting. Wordt weer vervolgd


Geen opmerkingen:

Een reactie posten