vrijdag 22 juli 2011

Afspraak bij de huisarts

Vandaag vrijdag 22 juli 2011 heb ik een afspraak met mijn huisarts mevr. Visser.

De reden dat ik een afspraak heb is mijn linkerknie. Ik heb al meer dan 3 weken last van de meniscus van mijn linkerknie. Mijn fysiotherapeut heeft vorige week mijn knie onderzocht en zijn bevindingen op papier gezet. Ondertussen had ik ook al contact opgenomen met de Orthopedie van het VUmc. In het verleden (2008) ben ik al eerder onder behandeling geweest voor mijn knie. Ik heb een voorlopige afspraak voor 1 september zonder verwijsbrief, mocht ik eerder gezien willen worden, dan moest ik bij de huisarts een verwijsbriefje halen. Ik heb nu een afspraak voor dinsdag 26 juli bij dr van Oostveen.

In de verwijsbrief staat een overzicht van mijn medische geschiedenis. De afgelopen 10 jaar heb ik al heel wat voor mijn kiezen gehad, daar wordt je niet vrolijk van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten