woensdag 8 augustus 2012

Controle Hematologie - VUmc

Vandaag 8 augustus 2012 weer bloedprikken en uitslag/gesprek bij Hematologie van het VUmc.

Het bloedprikken ging na 2 keer prikken goed en ruim drie kwartier later de uitslag en een gesprek met dr Otto Visser, hematoloog/internist.
De uitslag liet zien dat het M-proteïne zich nu in een plateaufase bevindt, d.w.z dat het verder gedaald is tot een veilige waarde rond de 2.0. Goed nieuws dus, over 4 maanden weer terug voor controle.

De klachten van de polyneuropathie blijven onveranderd, slecht dus. Door het slechte weer van de laatste 4 maanden (m.u.v. de laatste week van mei en juli) ben ik veel verkouden en mijn conditie is ook achteruit gegaan. Ik ben sneller moe en ik heb ook meer pijn in mijn handen en voeten. Ik merk ook dat mijn motoriek in mijn handen erg achteruit is gegaan. Hopelijk gaat het zonnetje weer snel schijnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten