vrijdag 31 augustus 2012

Bevindingen verzekeringsarts en uitslag onderzoek arbeidsdeskundige UWV

Vandaag, vrijdag 31 augustus 2012 een brief ontvangen van het UWV betreffende de bevindingen van de verzekeringsarts en de uitslag van het onderzoek arbeidsdeskundige van het UWV.

De mate van de arbeidsongeschiktheid is bij mij vastgesteld op 100%.
Voordat ik ziek werd werkte ik als Verzorgende IG bij de Osiragroep. Door de polyneuropathie ben ik niet meer in staat om mijn beroep als Verzorgende IG uit te voeren gezien de beperkingen aan handen en voeten die gevoelloos zijn. Uit het onderzoek bleek ook dat er geen voorbeelden van andere functies zijn gevonden.
Er zijn geen mogelijkheden tot werkhervatting. Dat betekent voor mijn dat ik na 104 weken in de Ziektewet te hebben gezeten vanaf 12 november een IVA-uitkering krijg, deze is 75% van mijn loon toen ik nog werkzaam was.

Ik ben blij dat nu alles achter de rug is. Ik weet nu wat mijn inkomsten zijn voor de toekomst en kan me nu daar op instellen. Het is geen vetpot, maar het is nu eenmaal niet anders. Ik was ook liever gezond en aan het werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten