vrijdag 20 april 2012

telefonisch consult, Neurologie - VUmc

Vandaag 20 april 2012 heb ik weer een telefonische afspraak met de neuroloog van het VUmc.

De vorige keer (27 januari) afgesproken om de dosis van 10 mg Amitriptyline te verhogen naar 20 mg.

De hogere dosering pakte verkeerd uit. Het was alsof de prikkels bij het slapen gaan toenam, ook kreeg ik telkens last van jeuk en ik kon ook niet meer goed in slaap komen. Na een week ben ik gestopt. De klachten werden al gauw minder. Ik heb toen zelf besloten om 's ochtends 10 mg te nemen en 10 mg 's avonds voor het slapen gaan. Ik merkte dat het alweer een stuk beter ging, minder last van bijwerkingen en ik sliep ook weer beter. De neuroloog vond het een goed idee en zou me een nieuw recept toesturen voor 3 maanden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten