woensdag 12 januari 2011

Revalidatiegeneeskunde - VUmc

Vandaag 12 januari 2011 heb ik een afspraak met dr Margriet van de Werf, revalidatiearts van de afdeling Revalidatiegeneeskunde in het VUmc.

Ik werd weer van top tot teen onderzocht en moest heel veel vragen beantwoorden. De revalidatiearts gaat zorgen dat ik aangepaste schoenen krijg, verder fysiotherapie en afspraken met de ergotherapeut en maatschappelijkwerk. Het is nu belangrijk dat ik met allerlei aanpassingen en hulpmiddelen zo lang mogelijk zelfstandig kan functioneren. Zelf had ik ondertussen al een rolstoel aangeschaft en ook een rollator (voor in huis) en krukken om voor kleine stukjes buitenshuis te lopen

Ik heb mijn rolstoel, rollator en krukken zelf via internet besteld bij: Zorghulpmiddelen - Beyond Medical, ben er erg tevreden over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten