maandag 9 december 2013

Op reis

Vandaag is het dan zo ver. Om 14.45 uur vertrek ik met een rechtstreekse vlucht (KLM) vanaf Schiphol naar Bangkok. De komende 15 weken ga ik voor de tweede keer overwinteren in Zuidoost Azië (Thailand, Cambodja en Vietnam), op dinsdag 25 maart 2014 kom ik weer terug.

Ik ben blij dat het zover is. Al maanden heb ik uitgekeken naar deze reis en vakantie. De afgelopen tijd was het voor mij behoorlijk afzien in het koude en natte Nederland. Kun je na gaan, de vorstperiode en sneeuw moet nog komen. Ik verheug me dan ook weer op de tropische temperaturen, zodat ik minder last heb van alle ongemakken en pijn die bij polyneuropathie horen.
Het zal dus voorlopig wat stiller zijn op deze blog. Zo af en toe zal ik iets van me laten horen hoe het mij vergaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten