woensdag 3 augustus 2011

4de combinatiekuur gecanceld

Vandaag woensdag 3 augustus was de bedoeling dat ik met de 4de kuur van Rituximab en Fludarabine zou beginnen.

Eerst cito bloedprikken en daarna uitslag en gesprek met dr Otto Visser, Internist/Hematoloog van het VUmc.

De uitslag was een domper. Ik ben onvoldoende hersteld na 5 weken en de arts vond gezien de uitslagen (leuco's 2.2 en twee weken geleden 1.1) het een te groot risico om vandaag te starten met de Rituximab en Fludarabine. De nasleep van de chemo zou wel eens fataal kunnen zijn mocht ik hoge koorts in combinatie met een longontsteking krijgen, gezien de weersomstandigheden heb je zo wat te pakken. Besloten is om weer 3 weken te wachten en dan opnieuw bloed te prikken. Hopelijk zijn de leuco's dan weer ruim boven de 4 gestegen.

Ik baal behoorlijk en ik had al zo'n voorgevoel dat het vandaag wel eens niet door zou kunnen gaan omdat ik afgelopen weken erg vermoeid was en ook last had van ontstekingen (linker knie), grieperig gevoel, pijn in mijn buik (links en rechts), jeuk over heel mijn lichaam en ook zie ik steeds waziger.

We wachten weer af, wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten