maandag 21 maart 2011

Afspraak bij de MO-zaak

Vandaag 21 maart 2011 heb ik een afspraak met mevr. Leusink van de MO-zaak (CIZ) voor allerlei aanpassingen en hulpmiddelen zoals verhoogd toilet, opklapbare douchestoel en handgrepen in toilet en douche. Ook heb ik een aanvraag gedaan voor een aangepaste fiets (driewielfiets) met elektrische trapondersteuning en een machtiging voor Aanvullend Openbaar Vervoer (AOV).

Voor het AOV moet ik de Wmo helpdesk van de Gemeente Amsterdam bellen. Gezien mijn medisch dossier kom ik in aanmerking voor een aangepaste fiets, maar ik moet eerst een afspraak maken met de ergotherapie van Cordaan voor fietsrijlessen. De bevindingen van de ergotherapeut worden door gestuurd naar de MO-zaak, deze stuurt dan pas een aanvraag naar de Dienst Wonen, Zorg en Samenleven van de Gemeente Amsterdam).

Bij thuiskomst meteen een afspraak gemaakt met de ergotherapie van Cordaan, op 30 maart een afspraak voor de fietsrijles. Ook de WMO helpdesk gebeld en mijn gegevens door gegeven voor de aanvraag van een pasje AOV. Ik ben benieuwd hoe lang dit alles gaat duren.

Aangezien ik dus nog geen machtiging voor AOV heb, moest ik vandaag op krukken met de bus naar het kantoor van de Mo-zaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten