maandag 1 augustus 2011

Revalidatiegeneeskunde, schoenencontrole - Vumc

Vandaag 1 augustus 2011 afspraak/controle schoenen orthopeed, Revalidatiegeneeskunde van het VUmc.

Waar de revalidatiearts en de schoenen orthopeed de vorige keer al bang voor waren toen ik mijn nieuwe schoenen kreeg, werd vandaag door mij bevestigd. Ik kan heel weinig hebben aan mijn voeten. Het geringste contact van de binnenkant schoen met mijn tenen en bovenkant van mijn voet veroorzaakt vervelende prikkels. Het is net alsof dan mijn voeten worden afgekneld wat het gevoel geeft alsof mijn voeten bevroren zijn. Het liefs heb ik mijn Addidas badslippers aan mijn voeten, deze geven weinig tot geen prikkels of vervelend gevoel. Met het oog op de herfst/winter kan ik niet met deze badslippers naar buiten, in de zomer is dat geen probleem. Voorlopig nog geen oplossing of alternatief voor prikkelvrije gesloten schoenen. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten