woensdag 24 augustus 2011

4de combinatiekuur, Rituximab + Fludarabine - VUmc

Vandaag woensdag 24 augustus heb ik na 8 weken van herstellen mijn 4de en laatste kuur met Rituximab gehad op de dagbehandeling van de Hematologie van het VUmc.

Eerst cito bloedprikken en 45 minuten later gesprek met de arts. Gelukkig waren de leuco's deze keer weer enigszins normaal (4.0).
Het inlopen via het infuus van de Rituximab ging goed, geen vervelende bijwerkingen, alleen erg moe na afloop. 's Avonds begonnen met de Fludarabine 10 stuks à 10 mg. Omdat ik wat in gewicht ben toegenomen is de Fludarabine vehoogd van 9 naar 10 stuks. Totaal zal ik in 5 dagen 50 tabletten moeten slikken plus nog de co-trimoxazol (antibiotica).

Over 4 weken (21 september) weer controle en bloedprikken. Daarna moet ik nog 2 kuren van 5 dagen met Fludarabine ondergaan. Als alles meezit ben ik eind december klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten