donderdag 30 juni 2011

Nieuw pasje AOV Connexxion

Vandaag 30 juni 2011 kreeg ik met de post een nieuw pasje van AOV Connexxion toegestuurd.
Ik ben er niet blij mee en tot tegenstelling van mijn vorige AOV pas van Stadsmobiel moet ik nu een 0900 nummer bellen. Bij navraag bij de Wmo helpdesk kreeg ik te horen dat mijn nieuwe indicatie afgegeven door MO-zaak Amsterdam is aangepast omdat ik geen hulp nodig heb bij het verlaten van de woning en bij het instappen van de taxi. Ik heb nu een 'van deur tot deur' indicatie en Connexxion regelt dit vervoer. Bij een 'van deur tot deur plus' is Stadsmobiel aan verbonden. Ik baal als een stekker, ik ben niet van plan om telkens het dure 0900 nummer te bellen met mijn mobiel. Uit ervaring weet ik hoe dat gaat, je belt om te reserveren en daarna moet je nog meerdere keren bellen omdat ze te laat of niet gekomen zijn. Een troost, ik heb nu ook een inlogcode voor het bestellen van ritten via internet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten