woensdag 8 juni 2011

Bloedprikken, uitslag en gesprek, Hematologie - VUmc

Vandaag 8 juni 2011 weer cito bloedprikken Lab Hematologie van het VUmc, daarna gesprek met de hematoloog over de resultaten van het bloedonderzoek en hoe ik de 2de kuur heb ondergaan.

De bloedwaardes waren niet goed. De leuco's waren te laag (1.7) en dat betekent dat mijn weerstand te laag is en gevoelig is voor infecties. De Internist/Hematoloog dr. Otto Visser van de Polikliniek Hematologie, vind het niet verstandig om de 3de kuur over 2 weken te starten. Ik start nu over 3 weken (29 juni) met de 3de kuur. Ik heb dan 1 week extra om helemaal hersteld te zijn.

De afgelopen twee weken was ik weer erg misselijk, wederom enkele dagen veel moeten braken. Deze keer ben ik 4 kg afgevallen, snel vermoeid en weinig eetlust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten