woensdag 29 juni 2011

3de combinatiekuur, Rituximab + Fludarabine - VUmc

Vandaag 29 juni 2011 start ik met de 3de combinatiekuur van Rituximab en Fludarabine. De Rituximab krijg ik via het infuus en de Fludarabine (oraal) 5 dagen à 90 mg per dag, totaal 450 mg.

Eerst moest ik weer super cito bloed laten prikken bij het Lab Hematologie om te kijken of ik voldoende ben hersteld. Het bloedprikken was weer een ramp. Na 3 keer prikken eindelijk gelukt. Gelukkig waren de bloedwaardes goed en kon ik me melden bij de dagbehandeling van Polikliniek Hematologie. Het infuus aanprikken ging ook niet goed. Er waren 3 pogingen nodig. Mijn armen en handen doen zeer van het prikken. Gelukkig weinig last van bijwerkingen van de Rituximab, over 2 weken (13 juli) weer controle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten