maandag 16 mei 2011

Revalidatigeneeskunde, schoenendokter - VUmc

Vandaag 16 mei 2011 heb ik weer een afspraak bij de Revalidatiegeneeskunde van het VUmc met de schoenendokter en maatschappelijkwerk.

Mijn orthopedische schoenen zijn eindelijk klaar na 10 weken wachten, deze keer passen ze perfect. Ik weet niet of ik ze vaak zal aantrekken met dit mooie weer. Het is geen gezicht. Het liefst heb ik mijn eigen badslippers van Addidas aan mijn voeten, deze geven het minst irritatie aan mijn voeten.

Vandaag ook weer een gesprek met maatschappelijkwerker Carry Begeer over hoe het met me gaat en of ik het nog wel in mijn eentje red. Op dit moment heb ik nog geen hulp nodig, misschien in de toekomst als mijn situatie verslechterd. Waar ik wel behoeft aan heb is een patiëntenvereniging van mensen met polyneuropathie. Ik heb heel internet afgezocht, maar kan niks vinden. Het enige wat kan vinden is een patiëntenvereniging van spierziektes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten