maandag 4 april 2011

Revalidatigeneeskunde, schoenendokter - VUmc

Vandaag op 4 april 2011 heb ik weer een afspraak met schoenendokter en maatschappelijkwerk, afdeling Revalidatiegeneeskunde in het VUmc.

Van mijn nieuwe orthopedische schoenen bleek er 1 schoen te klein te zijn. Op 16 mei weer een nieuwe afspraak, hopelijk zijn ze dan wel goed.

Met maatschappelijkwerker Carry Begeer gesproken over een cursus van Prezens (GGZ inGeest, partner van VUmc)) omgaan met een chronische ziekte. Deze vinden plaats in het VUmc. Het lijkt me wel wat, op deze manier kom ik misschien in contact met mensen die ook Polyneuropathie hebben. Alleen jammer dat deze cursus pas weer in september wordt gehouden.

Grappige bijkomstigheid, terwijl ik moest wachten op het busje van AOV Connexxion, zat ik buiten te wachten op een bankje. Naast me zat Patricia Paay en we raakte aan de praat. Het was een openhartig gesprek. Ze sprak ronduit over haar gezondheid en haar onzekerheid over iets wat ze onlangs bij haar ontdekt hebben. Wel leuk dat ik iets van haar weet en de bekende roddelbladen nog niet. Zal t.z.t wel te lezen zijn als er meer bekend is over de uitslag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten