dinsdag 8 maart 2011

Intake fysiotherapie, SMC Amsterdam

Vandaag 8 maart 2011 heb ik een afspraak bij het Sport Medisch Centrum Amsterdam voor het vervolg van de fysiotherapie. In het verleden heb ik hier ook fysiotherapie gehad voor mijn knie en rug, dat is me toen goed bevallen. Ook mede omdat je er 7 dagen in de week terecht kan. Door de week van 07.00 tot 22.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.00 uur.

Mijn fysiotherapeut heet Bart en bij afwezigheid kan ik een beroep doen op Joep. De eerste keer is het vooral het doornemen van allerlei gegevens zodat mijn fysiotherapeut een goed beeld heeft van mijn aandoeningen en aangepast programma krijg wat voor mij het beste is. Het is vooral zaak om in conditie te blijven en de spieren van de niet aangedane ledematen sterk en soepel te houden. Ook balansoefeningen zijn erg belangrijk. Mijn streven is om driemaal per week naar de fysiotherapie te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten