woensdag 30 maart 2011

Fietsrijles driewielfiets en pasje AOV van Stadsmobiel

Vandaag 30 maart 2011 had ik een afspraak met de ergotherapeut in het Woonzorgcentrum Buitenhof van Cordaan voor mijn fietsrijles op een driewielfiets (1 wiel voor en 2 wielen achter). De rijles was drie keer niks, ik kon er niet mee overweg. De fiets spoorde vreselijk en stuurde telkens naar links. Ik heb totaal 10 meter gefietst en ben 3 keer bijna met fiets en al omgevallen. De bevindingen worden naar Mo-zaak gestuurd en ik moet weer wachten op een nieuwe afspraak met een andere driewielfiets (2 wielen voor en 1 wiel achter).

Ondertussen heb ik een voorlopig pasje van AOV Stadsmobiel ontvangen via de post. Ik ben er blij mee omdat ik eerst alleen maar kon reizen van mijn huis naar het VUmc met de machtiging van Agis Connexxion. Nu kan ik ook op deze manier gebruik maken om naar andere afspraken te reizen met het AOV.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten