woensdag 26 januari 2011

Ontslag

Vandaag 26 januari 2011 loopt mijn arbeidsovereenkomst officieel af. Ik had een contract voor 1 jaar.

Vorig jaar na het behalen van mijn diploma Verzorgende IG op 26 januari 2010, heb ik een contract gekregen voor 1 jaar bij de Osiragroep, locatie woonzorgcentrum de Rietvinck. De bedoeling van dit contract was dat het na een jaar zou worden omgezet naar een vast contract als alles na wens zou gaan. Maar het liep allemaal anders. Op het moment dat de functioneringsgesprekken gepland stonden werd ik ziek en was genoodzaakt om met ziekteverlof te gaan. Gezien de diagnose, was er voor mij geen toekomst meer weggelegd om mijn werkzaamheden als Verzorgende IG voort te zetten. Ik heb er vanaf de opening op 1 november 2009 met veel plezier gewerkt, ik voelde me er thuis en had veel ambities in petto. Helaas mocht het niet zo zijn en ik heb er best wel veel moeite mee gehad. Misschien zal ik er in de toekomst als bezoeker langs gaan, maar nu even voorlopig niet. Het is nu nog teveel confronterend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten