woensdag 1 december 2010

tweede kuur: Rituximab - VUmc

Vandaag 1 december 2010 heb ik mijn tweede kuur met Rituximab.
Vandaag ook voor het eerst dat ik gebruik maak van de rolstoel-taxi van Agis Connexxion. Ik werd om 06.45 uur opgehaald door Connexxion. Het is wel even wennen met de rolstoel voordat je in de rolstoel taxi zit.

Eerst moest ik cito bloed laten prikken Lab Hematologie - VUmc en 45 minuten later had ik een gesprek met de hematoloog over de uitslag van het bloedonderzoek, eventuele bijwerkingen van de eerste kuur en de voortgang van de tweede kuur.

Deze keer liep de Rituximab in 1 uur in via het infuus. De bijwerkingen waren minimaal. De terugreis met de rolstoel-taxi van Connexxion duurde een eeuwigheid. Ik was compleet gesloopt en vreselijk moe bij thuiskomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten