maandag 4 oktober 2010

Uitslag EMG en bloedprikken - VUmc

Vandaag 4 oktober 2010 kreeg ik telefonisch de uitslag van het EMG onderzoek. Zoals ik al op 1 oktober schreef, wist ik al wat de resultaten waren en de neuroloog bevestigde dit eveneens.

Mijn neuroloog dr Marieke Visser stelt voor om een kuur met Rituximab te starten. Voor deze kuur wil de hematoloog nogmaals mijn bloed onderzoeken. Ze vroeg of ik even langs wil komen om bloed te laten prikken, de formulieren lagen al klaar bij de receptie van de polikliniek Neurologie in het VUmc.

Het bloedprikken ging voor geen meter. Ik ben 5 keer geprikt door 3 verschillende mensen. Ik weet dat ik moeilijk te prikken ben, maar dit was echt schandalig. Morgen weer terug voor een nieuwe poging.

---

UPDATE: dinsdag 5 oktober 2011
Vandaag weer terug om bloed te laten prikken. Het was weer marteling, na 3 pogingen door 2 verschillende mensen was het eindelijk raak. Ik kreeg ook excuses aangeboden om het feit dat ik gisteren weggestuurd ben. Dit had nooit mogen gebeuren. Na totaal 8 keer prikken heeft men eindelijk het benodigde bloed voor onderzoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten